Jakou měrou se dnes na prodejích AutoEsa podílí elektronický způsob obchodování?
12.01.2015 17:20
PAVEL FOLTÝN, mluvčí autobazarů AutoESA: „Stručně řečeno: velkou a stále podstatnější. V roce 2014 jsme zaznamenali 8,3 miliónu návštěv na svých webových stránkách, což je oproti roku 2013 nárůst o 20 %. Výrazně se také zvýšil počet internetových objednávek a rezervací konkrétních vozů. Těchto rezervací bylo loni zaznamenáno více než 53 tisíc. Výrazný nárůst byl zaznamenán také v oblasti přístupů z mobilních zařízení, tedy tabletů a takzvaných chytrých telefonů, a to nejen na webové stránky společnosti, ale také do speciální aplikace AutoESA vyvinuté právě pro tato zařízení. Nárůst přístupu z mobilních telefonů činil 90 % a z tabletů pak dokonce 107 %.