II. (E30) / 1983 až 1990

 

 + 

● nadčasový design

● široká nabídka verzí

● dostupný pohon všech kol

● příznivé ceny ojetin

● široká nabídka náhradních dílů za příznivé ceny

● solidní jízdní vlastnosti

● zábava za volantem

● spolehlivé a silné motory

 

 – 

● riziko podvodu při nákupu

● většina vozů v zoufalém stavu a prakticky bez výbavy

● starší kusy náchylné ke korozi

● vyšší spotřeba silnějších benzínových verzí

● řízení občas bez posilovače a s mnoha otáčkami mezi rejdy

● stísněný interiér

 

Svolávací akce BMW řady 3 (E30)

2007-09 / Jediný diesel bez turba

Září 2007 - Vznětové šestiválce M21 2,4 litru od BMW získaly mezi českými garážovými odborníky pověst problémových jednotek, okřídlené shrnutí zní „praskaj tomu hlavy, mladej“. Pravda je, že motor 2,4 TD z let 1983 až 1992 byl náchylný k celé řadě fatálních závad, například zničenému...

2007-05 / Jak poznat fungující samosvorný diferenciál?

Květen 2007 - Kilowatty nejsou pro závodění tím nejdůležitějším, podstatná je schopnost přenést výkon na vozovku. Jednou z cest k tomu je samosvorný diferenciál. Tuto lahůdku nenabízejí pouze nejnovější modely, dá se nalézt i u mnoha ojetin za pár korun. Jedním z průkopníků bylo...

Hledáte další info k řadě 3 E30?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Motor 4/1990 (kupé)   ■ Motor 3/1987 (kabrio)  

4. Test 325iX (2,5 / 130 kW)

■ Automobil 7/1988  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 33/2015   ■ Svět motorů 33/2010   ■ AutoOjetiny 4/2007  

Diskusní téma: BMW ŘADY 3 (E30)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek