II. (E30) / 1983 až 1990
+
● nadčasový design
● široká nabídka verzí
● dostupný pohon všech kol
● příznivé ceny ojetin
● široká nabídka náhradních dílů za příznivé ceny
● solidní jízdní vlastnosti
● zábava za volantem
● spolehlivé a silné motory
–
● riziko podvodu při nákupu
● většina vozů v zoufalém stavu a prakticky bez výbavy
● starší kusy náchylné ke korozi
● vyšší spotřeba silnějších benzínových verzí
● řízení občas bez posilovače a s mnoha otáčkami mezi rejdy
● stísněný interiér
Svolávací akce BMW řady 3 (E30)
2007-09 / Jediný diesel bez turba
Září 2007 - Vznětové šestiválce M21 2,4 litru od BMW získaly mezi českými garážovými odborníky pověst problémových jednotek, okřídlené shrnutí zní „praskaj tomu hlavy, mladej“. Pravda je, že motor 2,4 TD z let 1983 až 1992 byl náchylný k celé řadě fatálních závad, například zničenému...
2007-05 / Jak poznat fungující samosvorný diferenciál?
Květen 2007 - Kilowatty nejsou pro závodění tím nejdůležitějším, podstatná je schopnost přenést výkon na vozovku. Jednou z cest k tomu je samosvorný diferenciál. Tuto lahůdku nenabízejí pouze nejnovější modely, dá se nalézt i u mnoha ojetin za pár korun. Jedním z průkopníků bylo...
Hledáte další info k řadě 3 E30?
Diskusní téma: BMW ŘADY 3 (E30)
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.