I. / 2009 až 2015 (facelift 2012)

 

 + 

● skvělé jízdní vlastnosti

● poměr výkon a spotřeba

● propracovaný pohon 4x4

● tuhost karosérie

● přesné řízení s dobrou zpětnou vazbou

● kultivovaný a tichý motor 2,0i (110 kW)

● variabilita zadních sedadel (dělení a polohovatelnost)

● servis na 5 let/120 000 km zdarma

● přesvědčivá dynamika

● perfektně fungující automat

● dobře vybavené akční verze ze závěru výroby

 

 – 

● ceny ojetin a servisu

● výhled vzad a průměr otáčení

● horší kvalita interiéru (do 2012)

● nižší jízdní komfort z důvodu celkového sportovního naladění

● tvrdé a drahé pneumatiky runflat

● stísněnější interiér v příčném směru

● méně místa na zadních sedačkách do stran

● několik lacinějších detailů v interiéru

 

Svolávací akce BMW X1 (E84)

2013-10 / Problém s brzdami

Říjen 2013 - Německý výrobce luxusních automobilů BMW svolává do servisů přibližně 176 tisíc svých modelů, u nichž bude muset opravit závadu v brzdovém systému. Ve svolávaných vozech může ve výjimečných případech nastat pokles výkonu brzd. Kontroly se dotknou některých modelů s...

Hledáte další info k X1 E84?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Autocar 41/2008 (koncept)   ■ Autotip 21/2008 (koncept)  

3. Srovnávací testy

■ Off-road 2/2010 (s VW Tiguan)   ■ Autotip 24/2009 (s VW Tiguan, Audi A3 a BMW...

4.1 Test X1 23d (2,0 / 150 kW)

■ Autohit 12/2010   ■ Auto7 38/2009  

4.2 Test X1 28i (2,0 / 180 kW)

■ Autohit 22/2011   ■ Off-road 3/2011  

4.3 Test X1 20d (2,0 / 135 kW)

■ Autocar 10/2012  

4.4 Test X1 18d (2,0 / 105 kW)

■ Autohit 22/2010  

4.5 Test X1 25d (2,0 / 160 kW)

■ Autohit 7/2013  

4.6 Test X1 18i (2,0 / 110 kW)

■ Autohit 23/2013  

Profil ojetiny

■ Zánovní vozy Auto7 2013   ■ Auto7 5/2013  

Diskusní téma: BMW X1 (E84)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek