II. / 2007 až 2013 (facelift 2010)

 

 + 

● komfort odpružení

● prostornost interiéru

● skladný a dostatečně objemný zavazadlový prostor

● výborné dieselové motory

● působivé rozměry i jízdní projev

● vynikající dílenské zpracování

● až nepochopitelné jízdní vlastnosti

● aktivní podvozek kombinuje komfort i stabilitu

● dostatek ojetin na trhu

 

 – 

● vyšší ceny ojetin

● obliba mezi zloději, riziko podvodu s původem vozu

● vyšší servisní náklady

● malá dostupnost verzí s benzínovým motorem

 

Svolávací akce BMW X5 (E70)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test BMW X5 II:

2008-12-09 / BMW X5 xDrive 35d (210 kW)

235 km/h / 7,0 s / 8,2 l/100 km.   Bavorský dinosaurus … Na jednu stranu BMW náročnými technologiemi snižuje spotřebu svých velkosériových modelů, na druhou však slaví u zákazníků velké úspěchy s pseudoterénními vozy, které ze samotného...

2007-10-23 / BMW X5 4,8i (261 kW)

242 km/h / 6,5 s / 12,5 l/100 km.   Definitivní konec renesance … Omezování skleníkových plynů ruku v ruce s ropnou krizí kosí poslední renesanční automobily s hýřivými atmosférickými osmi- a víceválcovými motory. Jedním z...

Hledáte další info k X5 E70?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 9/2007   ■ Off-road 1/2007  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 22/2009 (M)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 4x4 1/2011 (M ... s Porsche Cayenne Turbo)   ■ Autotip 4x4 1/2011 (s VW...

4.1 Test X5 4,8i (261 kW)

■ Off-road 10/2007   ■ Autohit 11/2007   ■ Auto-moto speciál 11/2007  

4.2 Test X5 30d (R6 / 3,0 / 184 kW)

■ Autocar 4/2012  

4.3 Test X5 40d (R6 / 3,0 / 225 kW)

■ Autotip 4x4 2/2011 (s přívěsem)   ■ Autohit 21/2010  

4.4 Test X5 M (4,4 / 408 kW)

■ Autohit 26/2011    

4.5 Test X5 35d (3,0 / 210 kW)

■ Auto-moto speciál 12/2008  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 37/2016   ■ Auto7 26/2012  

Diskusní téma: BMW X5 (E70)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek