I. / 2002 až 2007   

Spíše než ušlechtilostí techniky upoutal na sebe kalos rozličným a poněkud zmateně zaváděným označením. Vůz se totiž jmenoval nejen Daewoo Kalos, ale také Chevrolet Kalos či dokonce Chevrolet Aveo. Názvů sice hodně, ale třeba vznětový motor si pod jeho kapotu nenašel cestu po celou dobu produkce ...

 

 + 

● solidní dynamika i s nejmenším motorem

● celková jednoduchost

● příznivé ceny oprav a náhradních dílů

● velký vnitřní prostor

● slušná pozice za volantem

● komfort odpružení

● nezájem zlodějů

● dobrý výhled, pohodlné nastupování

● možnost měnit samostatně čepy ramen přední nápravy

 

 – 

● absence vznětového motoru

● spíše podprůměrná nabídka pohonných jednotek

● průměrné jízdní vlastnosti (houpání a vlnění na nerovnostech, omezená přilnavost kol na nich)

● dlouhé dráhy řadicí páky

● ergonomické chyby

● příliš vzadu umístěná řadicí páka

● nepřesné řízení

● lacině provedený interiér (hlavně na východních trzích)

● výměna rozvodů už po 60 000 km

● malý důraz na detail

● vyšší spotřeba paliva

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Velmi rychle koroduje výfukové potrubí, problémy jsou se zadními tlumiči, které jsou poddimenzované. Objevují se prasklé manžety poloos, nefunkční zámky dveří a vadné alternátory. S tím souvisí také špatné dobíjení autobaterie, která má navíc malou kapacitu.

 

 

Svolávací akce Daewoa Kalos

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Kalosu?

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 7/2008  

Diskusní téma: DAEWOO KALOS

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek