I. / 1986 až 1996 (facelift 1991)
Výroba Fiatu Croma skončila v roce 1996 bez uvedení plnohodnotného nástupce. Velký model s předním pohonem totiž výrobci spíše ještě dále pokazil pověst, než by ji vylepšil.
+
● pohodlí
● vnitřní prostornost
● pohodlné sedačky
● vynikající akcelerace zážehových motorů (vyjma 1,6 CHT)
● silný a nezničitelný motor 2,5 TD
● neuvěřitelně úsporný motor 2,0 TDI
● tichý motor 2,0i Turbo se zdrcujícím zátahem
● výklopná záď a rozměrný zavazadelník
● pohodlné sedačky
● často bohatá výbava
● hmotnost brzděného přívěsu až 1400 kg
–
● drahé některé náhradní díly
● jen průměrné jízdní vlastnosti
● nízká tuhost karosérie
● ve vyšší střední třídě podprůměrné dílenské zpracování
● pazvuky v interiéru
● nekultivovaný chod zážehových čtyřválců (do roku 1991)
● hlučnost dieselů (2,5D, 2.4 TD a 2,0 TDI)
Fiat Croma I. podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce Fiatu Croma I
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info ke Cromě I?
Diskusní téma: FIAT CROMA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.