I. / 1986 až 1996 (facelift 1991)

Výroba Fiatu Croma skončila v roce 1996 bez uvedení plnohodnotného nástupce. Velký model s předním pohonem totiž výrobci spíše ještě dále pokazil pověst, než by ji vylepšil.

 

 + 

● pohodlí

● vnitřní prostornost

● pohodlné sedačky

● vynikající akcelerace zážehových motorů (vyjma 1,6 CHT)

● silný a nezničitelný motor 2,5 TD

● neuvěřitelně úsporný motor 2,0 TDI

● tichý motor 2,0i Turbo se zdrcujícím zátahem

● výklopná záď a rozměrný zavazadelník

● pohodlné sedačky

● často bohatá výbava

● hmotnost brzděného přívěsu až 1400 kg

 

 – 

● drahé některé náhradní díly

● jen průměrné jízdní vlastnosti

● nízká tuhost karosérie

● ve vyšší střední třídě podprůměrné dílenské zpracování

● pazvuky v interiéru

● nekultivovaný chod zážehových čtyřválců (do roku 1991)

● hlučnost dieselů (2,5D, 2.4 TD a 2,0 TDI)

 

Fiat Croma I. podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Doba Fiatu Croma už skončila, dnes patří mezi nejlevnější ojetiny, které se s cenami od 20 tisíc Kč krčí v koutech autobazarů. Pro některé kupující však může být tohle italské auto stále atraktivní. Má vynikající vnitřní prostornost,...

Svolávací akce Fiatu Croma I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Cromě I?

Profil ojetiny

■  AutoOjetiny 2/2009   ■ Svět motorů 27/1999  

Diskusní téma: FIAT CROMA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek