II. / 1999 až 2009 (facelift 2003)

Zatímco starší fiaty bývaly postrachem automechaniků kvůli obtížně odstranitelným závadám, punto druhé generace děsí autoservisy úplně jinak. Kdyby byla všechna auta tak bezproblémová, servisní stání by zela prázdnotou.

 

 + 

● dobrá prostornost vpředu

● objemný zavazadelník

● pružné a úsporné motory

● progresívní elektrický posilovač řízení

● široká nabídka převodovek

● výkonné světlomety

● rychlý nástup brzdného účinku

● dobrá manévrovatelnost

● velkoryse dimenzovaná mechanika

● nadčasový design (do roku 2003)

● velice moderní malý turbodiesel 1,3 JTD

● u motoru 1,2i 8V nedojde při přetržení rozvodového řemene k poškození

 

 – 

● místy nedůsledné dílenské zpracování

● vysoké servisní náklady motoru 1,9 JTD

● některé laciné detaily

● v testech zjištěna delší brzdná dráha

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Má horší dílenské zpracování, a když bychom ho porovnali s německými konkurenty, pak ten rozdíl bude vidět, i když Fiat na tom velmi zapracoval. Jako u všech malých aut dáme si pozor na stav přední nápravy a tlumiče, které v městském provozu velmi trpí. U benzínových verzí běžel motor na volnoběžný chod nepravidelně. To lze odstranit přehráním softwaru motoru. Opotřebovávaly se lamely spojky a také unikal motorový olej. Kontrolky airbagů vyvolávaly planý poplach. Často byly problémy s přepínači směrových světel a poměrně poddimenzovanými zadními tlumiči.

 

Fiat Punto II podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Punto II vyjelo z Turína v roce 1999. Jeho architektonické tvary už tolik neohromily jako ve své době první generace, zato se však zlepšila kvalita. Technicky je mezi oběma generacemi takový rozdíl, že...

Svolávací akce Fiatu Punto II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Puntu II?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 16/1999   ■ Svět motorů 31/1999  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil 9/1999  

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 30/2002 (s Opel Corsa a Škoda Fabia)   ■ Auto, motor a sport...

4.1. Test Punto 1,2 16V (59 kW)

■ Autohit 17/2000   ■ Auto, motor a sport 8/2000  

4.2. Test Punto 1,3 Multijet (51 kW)

■ Svět motorů 27/2003  

4.3 Test Punto 1,2 (44 kW)

■ Auto, motor a sport 11/2002   ■ Svět motorů 51-52/1999  

4.4 Test Punto 1,9D (44 kW)

■ Autotip 24/2000  

4.5 Test Punto HGT (1,7 / 96 kW)

■ Autotip 25/1999  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2016   ■  Autotip 21/2011   ■ Autohit...

Diskusní téma: FIAT PUNTO II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek