VII. / 2003 až 2008 (facelift 2005)

Velmi jednoduchá auta jsou povětšině i velice spolehlivá, ale ne moc komfortní. Naopak technicky vyspělá auta nabídnou dost komfortu, ovšem zase za cenu častějších problémů. Existuje však ještě třetí skupina, do které lze zařadit osmou generaci Hondy Accord.

 

 + 

● vynikající stabilita na vozovce

● skvělá přilnavost přední nápravy

● velmi dobré jízdní vlastnosti i na nerovných silnicích

● solidní komfort odpružení

● velmi nízká hladina hluku

● zážehové motory s plynulým nárůstem tahu a charakterem šestiválce

● vysoká mechanická a elektronická spolehlivost (vůz vystačí se dvěma sítěmi CAN)

● vzhledem ke složitosti velmi odolný podvozek

● přesné a lehké řazení

● takřka bezpříkladně přesné řízení

● skvělá pozice za volantem

● vysoká kvalita montáže

● materiály v interiéru

● moderní prvky výbavy (třeba optitronový přístrojový štít)

● důraz na detail (skvělý volant)

● solidní vnitřní prostornost a to i vzadu

● radost z jízdy

● moderní a spolehlivý diesel

● pohon rozvodů u všech motorů řetězem 

 

 – 

● vyšší ceny ojetin

● menší ochota zážehových motorů ke spolupráci do 2000 otáček

● reakce na přidání plynu by mohla být ještě rychlejší (benzíny mají elektrickou škrticí klapku)

● dražší originální díly a servis

● absence většího množství dílů z druhovýroby

● samostatný spodní čep ramene Honda nedodává

● větší poloměr otáčení

● absence šestistupňové převodovky u dieselu (do roku 2006)

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Občasné problémy mívá tento vůz s vnitřními klouby poloos, se svody výfuku a rozvodovým řetězem. Pozor na vadné řídící jednotky ovládání elektrických zadních dveří u provedení kombi. Vstřikovače palivového systému Common Rail, které mají za sebou víc než 150 tisíc kilometrů, bývají často unavené. Dostat je ven z hlavy válců je pak docela obtížné ...

 

 

Honda Accord VII podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Ta totiž dokáže zcela bezpříkladně kombinovat vysokou technickou úroveň se spolehlivostí. Nové vydání hondy střední třídy vyjelo již tradičně s karosérií typu sedan, přičemž původní liftback nahradilo jednoduše tvarované a prostornost...

Svolávací akce Hondy Accord VII

2016-01-29 / Nadměrný tlak v airbagu řidiče

29. 1. 2016 - Kdo si myslel, že causa s nebezpečnými airbagy Takata už je historií, se mýlil. Honda musí aktuálně svolat do servisů hned několik svých modelů právě kvůli nebezpečným vzduchovým vakům. Konkrétně osm, tři z nich se pak prodávaly i na evropském trhu – Accord, Civic a CR-V....

Hledáte další info k Accordu VII?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Auto, motor a sport 10/2002  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 44/2005 (facelift)  

4.1 Test Accord 2,2 i-CTDi (103 kW)

■ Svět motorů 25/2004 (kombi)  

4.2 Test Accord 2,0 (114 kW)

■ Autocar 6/2003  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2011   ■ Bazar Auto7 2009   ■ AutoOjetiny 2/2008   ■ Svět...

Diskusní téma: HONDA ACCORD VII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek