I. / 2007 až 2012 (facelift 2010)
+
● výborná prostornost interiéru (u kombi cw ještě lepší)
● v základu lepší výbava než u sesterského cee’du
● komfortní odpružení
● diesely 1,6 CRDi s dobrou kulturou chodu
● svítivost tlumených světlometů
● rozměry předních sedadel
● hustá servisní síť
● dobrá dostupnost náhradních dílů
● solidní brzdy
–
● kombi s menším zavazadelníkem (méně než u Cee‘du SW a Octavii Combi)
● hluk od pneumatik
● hlučnost zážehových motoru při dálničních rychlostech
● krátké zpřevodování a slabá izolace motorového prostoru
● opožděně reagující elektronický plynový pedál s degresívní charakteristikou (u CVVT)
● spotřeba 1,6 CRDi dosahuje úrovně běžné u dvoulitrů
● pomalejší náběh topení (zejména CRDi)
● horší výhled šikmo vzad
Svolávací akce Hyundaie i30 (FD)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Hyundaie i30:
2007-11-13 / Hyundai i30 2,0i CVVT (105 kW)
Hledáte další info k i30 I?
Diskusní téma: HYUNDAI i30
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.