I. / 2001 až 2010
+
● dobře řešený vnitřní prostor
● variabilita zadních sedadel včetně seříditelného sklonu opěradel
● tichý a úsporný turbodiesel 1,5 litru (81 kW)
● příznivé ceny ojetin
● provozní spolehlivost
–
● poněkud hlučnější benzínové motory s větší spotřebou
● ne zcela optimální odstupňování převodů
● méně přesné řízení i řazení
● málo atraktivní vnější vzhled
● při rozjezdu hlučný dieselový tříválec
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: Mezi obvyklými závadami matrixu se objevují zatuhlé zámky dveří, slepnou přední světlomety a blikače. Pozor si dejte na poddimenzované zadní tlumiče, které se mění už po 60 tisících kilometrech. Zaměřte se na čepy a uložení ramen přední nápravy, především, má-li vyhlédnutý matrix najeto více než 100 tisíc kilometrů. Problémy bývají často také se zapalovací cívkou, s kabely motoru a častěji se objevují nestabilní volnoběžné otáčky. To souvisí s cívkou, která začíná avizovat svoji vadu, anebo také s kabely zapalování.
Svolávací akce Hyundaie Matrix
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Matrixu?
Diskusní téma: HYUNDAI MATRIX
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.