I. / 2001 až 2010

 

 + 

● dobře řešený vnitřní prostor 

● variabilita zadních sedadel včetně seříditelného sklonu opěradel

● tichý a úsporný turbodiesel 1,5 litru (81 kW)

● příznivé ceny ojetin

● provozní spolehlivost

 

 – 

● poněkud hlučnější benzínové motory s větší spotřebou 

● ne zcela optimální odstupňování převodů

● méně přesné řízení i řazení

● málo atraktivní vnější vzhled

● při rozjezdu hlučný dieselový tříválec

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Mezi obvyklými závadami matrixu se objevují zatuhlé zámky dveří, slepnou přední světlomety a blikače. Pozor si dejte na poddimenzované zadní tlumiče, které se mění už po 60 tisících kilometrech. Zaměřte se na čepy a uložení ramen přední nápravy, především, má-li vyhlédnutý matrix najeto více než 100 tisíc kilometrů. Problémy bývají často také se zapalovací cívkou, s kabely motoru a častěji se objevují nestabilní volnoběžné otáčky. To souvisí s cívkou, která začíná avizovat svoji vadu, anebo také s kabely zapalování.

 

Svolávací akce Hyundaie Matrix

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Matrixu?

3. Srovnávací testy

■ Auto-moto speciál 7-8/2009 (s Citroën C3 Picasso)  

4.1 Test Matrix 1,6 (76 kW)

■ Auto, motor a sport 11/2001  

4.2 Test Matrix 1,5 CRDi (75 kW)

■ Autohit 19/2005  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 8/2017   ■ AutoOjetiny 4/2008  

Diskusní téma: HYUNDAI MATRIX

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek