I. / 1996 až 2003 (facelift 2000)
Přestože je Lancia známa spíše jako výrobce luxusnějších větších vozů, v jejím portfoliu nechybějí ani malé vozy. Ypsilon z roku 1995 je už třetí generací malého vozu, který stejně jako předchůdci maximálně využívá mechaniku malých fiatů.
+
● atraktivní vzhled
● obrovský vnitřní prostor (zejména vpředu)
● často bohatá výbava čítající i klimatizaci
● servořízení u většiny verzí
● zdařile naladěný podvozek se slušným komfortem odpružení
● přesné řízení s posilovačem (vyjma Elefantino Blu)
● exkluzívní a na tuto třídu nevídané vnitřní materiály
● individualita
● exotičnost na našich silnicích
● většina mechanických dílů shodných s puntem první generace
● pohodlná a dobře dimenzovaná přední sedadla
● po všech stránkách skvělý 16ventilový motor
● může být ve více než sto odstínech laku
–
● omezený zavazadlový prostor
● přístrojový štít umístěný uprostřed palubní desky
● jediný typ karosérie (třídveřový)
● příliš nízko umístěné ovladače ventilace
● v dnešních měřítcích průměrná pasívní bezpečnost (dvě hvězdičky v EuroNCAP)
● drahé karosářské díly, kterých je nedostatek na vrakovištích a ve druhovýrobě
● všechny vozy pouze z individuálního dovozu
● ztuha jdoucí řazení (hlavně do roku 1997)
Lancia Ypsilon I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Lancie Ypsilon (840)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Ypsilonu I?
Diskusní téma: LANCIA YPSILON
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.