I. / 2002 až 2008 (facelift 2005)

S Mazdou6 se Japonci přesně strefili do vkusu evropských kupujících. Dali si velmi záležet na jejích jízdních vlastnostech, vnějších tvarech, připravili moderní turbodiesely, a přitom modelu ponechali odvěké výhody svých vozů. Tedy bohatou výbavu a neoddiskutovatelnou spolehlivost.

 

 + 

● design

● jízdní vlastnosti

● bohatá výbava

● spolehlivost

● vnitřní prostornost

● příjemné ovládání

● dynamické motory

● silné tiché a úsporné turbodiesely

 

 – 

● hlučné motory 1,8i a 2,0i litru

● vysoká spotřeba paliva u 2,3i litru

● obtížná výměna žárovky v hlavních světlometech

● pouze pětistupňové převodovky (do roku 2005)

● šedivý interiér (do roku 2003)

● hydraulický posilovač řízení s omezenou progresí účinku

● nemožnost použít standardní autorádio

● omezené možnosti doplňkové výbavy

● slabá antikorozní ochrana

 

Mazda6 I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Nástupce tradiční řady 626 otevřel novou kapitolu historie značky. Má to být návrat ke sportovním kořenům. Japonci však pochopili, že lidé sice chtějí sportovní vůz, ale nehodlají za to platit nepohodlím, omezenou prostorností, horší spolehlivostí...

Svolávací akce Mazdy6 (GG)

2017-04-19 / Airbagy od Takaty mohou (opět) uškodit

19. 4. 2017 – Uživatelé Mazdy6 první generace budou vyzváni k návštěvě servisu. Důvod? Airbagy od firmy Takata. Jak se uvádí v hlášení o svolávací akci, kryt generátoru airbagu řidiče a spolujezdce u první Mazdy6 může při aktivaci airbagu prasknout kvůli nadměrnému vnitřnímu tlaku. To...

2013-04 / Problémy s airbagy od firmy Takata

Duben 2013 - Japonské automobilky Toyota, Nissan, Honda a Mazda svolávají k preventivním opravám přibližně 3,4 miliónu svých vozů vyrobených v letech 2000 až 2004, a to kvůli možným závadám airbagů. Oznámilo to japonské ministerstvo dopravy. Airbagy pro spolujezdce řidiče u...

2008-06 / Výměna oleje svépomocí

Červen 2008 - Mnozí si jistě řeknete, že vyměnit motorový olej ve vašem čtyřkolovém miláčku přece nemůže být nic složitého. Do jisté míry je to skutečně tak, přičemž u mnoha aut k tomu stačí mít řetězový přípravek na povolení olejového filtru a běžný nástrčkový klíč na demontáž zátky...

Náš test Mazdy6:

2007-10-17 / Mazda6 2,0i (108 kW)

208 km/h / 9,7 s / 7,6 l/100 km.   S láskou vzpomínáme … Původně jsme o akční verzi výběhové Mazdy6 neměli psát vůbec nic. Zapůjčena nám byla jen proto, abychom nebrečeli, že nedostaneme řádně naplánovanou a dlouho dopředu zamluvenou CX-7,...

Hledáte další info k Mazdě6 I?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 11/2002 (kombi a liftback)   ■ Auto, motor a sport 5/2002  

4.1 Test Mazda6 2,3 (122 kW)

■ Auto, motor a sport 12/2002  

4.2 Test Mazda6 2,0i (108 kW)

■ Auto-moto speciál 11/2007  

4.3 Test Mazda6 MPS (2,3 / 191 kW)

■  JapanCar 2/2006  

Profil ojetiny

■ Autohit 10/2010   ■ AutoOjetiny 4/2009   ■ Bazar Auto7 2009   ■ Autohit...

Diskusní téma: MAZDA6

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek