I. (T8) / 2009 až 2017 (facelift 2013)

 

 + 

● prostor pro velkou rodinu

● tichý a úsporný dieselový motor 

● bezproblémové ovládání

● stále elegantní vzhled

● nízké provozní i servisní náklady

● nezájem zlodějů

● velmi dobrý výhled z místa řidiče

● výborné využití obestavěného prostoru

● solidní úroveň zpracování a použitých materiálů

● pohodlná přední sedadla

● spousta odkládacích prostor

● variabilita zadní části interiéru

 

 – 

● citlivost na boční vítr

● rychlé opotřebování brzd

● sklony ke ztrátě geometrie

● omezená dálniční dynamika

● pomalá a škubavá roborizovaná převodovka

● zvenčí umístěné rezervní kolo

● zastaralá multimédia + navigace bez aktualizací

● malá sedadla a okna ve 2. řadě

● nepřesná automatika klimatizace

● chybí bezproblémový benzínový motor

 

Svolávací akce Peugeotu 5008

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k "pěttisícosmičce"?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto7 35/2009   ■ Autotip 22/2009  

3. Srovnávací testy

■ Autocar 4/2012 (s Opel Zafira, VW Sharan a Ford Galaxy)   ■ Autohit...

4.1 Test 5008 1,6 BlueHDi (88 kW)

■ Svět motorů 11/2016  

4.2 Test 5008 1,6 THP 16V (115 kW)

■ Autotip 4/2010  

4.3 Test 5008 2,0 HDi (110 kW)

■ Autohit 13/2013   ■ Autotip 2/2011 (dlouhodobý)  

4.4 Test 5008 1,6 e-HDi (82 kW)

■ Auto7 10/2017 (dlouhodobý - V.)   ■ Auto7 9/2017 (dlouhodobý -...

4.5 Test 5008 2,0 HDi (120 kW)

■ Autohit 24/2010  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2017   ■ Svět motorů 20/2016  

Diskusní téma: PEUGEOT 5008

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek