I. / 1984 až 1992 (facelift 1988)

Renault měl ve vyšší třídě vždy těžkou pozici. V roce 1984 však vysvitla jiskřička naděje novému modelu Renault 25. Oprávněně. Přes tři čtvrtě miliónu prodaných kusů z něj udělalo nejúspěšnější počin tohoto výrobce v dané třídě.

 

 + 

● velikost vnitřního prostoru a variabilní zavazadelník

● futuristický design palubní desky

● naprosto ohromující úroveň výbavy vrcholných modelů

● stabilita při jízdě v přímém směru

● pohodlí a rozměry sedadel

● dobrý výhled z vozu

● ceny ojetin

● díky nízké hmotnosti dobré jízdní výkonu i nejslabších benzínových motorů

● velmi výkonný motor V6 Turbo

● malý poloměr otáčení

● plavné odpružení

 

 – 

● nízká spolehlivost a obrovský rozptyl možných závad

● nízká kvalita dílenského zpracování (zejména do roku 1988)

● úroveň hluku čtyřválců neodpovídá nárokům třídy

● výrazná nedotáčivost

● slabý výkon tlumených světel

● výkonově nedostatečný základní diesel

● vysoká hrana zavazadelníku

 

Renault 25 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Renault byl vždy nadšeným propagátorem vozů s výklopnou zádí, což se samozřejmě v této třídě nenosilo. A protože se této koncepce nechtěl jen tak vzdát, museli designéři přistoupit na sice...

Svolávací akce Renaultu 25

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Renaultu 25?

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 4/2007  

Diskusní téma: RENAULT 25

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek