I. / 1984 až 1992 (facelift 1988)
Renault měl ve vyšší třídě vždy těžkou pozici. V roce 1984 však vysvitla jiskřička naděje novému modelu Renault 25. Oprávněně. Přes tři čtvrtě miliónu prodaných kusů z něj udělalo nejúspěšnější počin tohoto výrobce v dané třídě.
+
● velikost vnitřního prostoru a variabilní zavazadelník
● futuristický design palubní desky
● naprosto ohromující úroveň výbavy vrcholných modelů
● stabilita při jízdě v přímém směru
● pohodlí a rozměry sedadel
● dobrý výhled z vozu
● ceny ojetin
● díky nízké hmotnosti dobré jízdní výkonu i nejslabších benzínových motorů
● velmi výkonný motor V6 Turbo
● malý poloměr otáčení
● plavné odpružení
–
● nízká spolehlivost a obrovský rozptyl možných závad
● nízká kvalita dílenského zpracování (zejména do roku 1988)
● úroveň hluku čtyřválců neodpovídá nárokům třídy
● výrazná nedotáčivost
● slabý výkon tlumených světel
● výkonově nedostatečný základní diesel
● vysoká hrana zavazadelníku
Renault 25 podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Renaultu 25
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Renaultu 25?
Diskusní téma: RENAULT 25
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.