I. (JA) / 1996 až 2003 (facelift 1999)
Renault Mégane Scénic se koncem roku 1996 stal zakladatelem v současnosti tolik populární kategorie kompaktních velkoprostorových vozů. Úměrně svému stáří je dnes nejlevnější cestou k modernímu automobilu této kategorie.
+
● skvělá vnitřní prostornost
● variabilita interiéru
● velmi úsporný turbodiesel (1,9 dTi)
● výkonné a pružné zážehové motory
● často bohatá výbava
● líbivé oblé tvary
● solidní brzdy (zejména od roku 1999)
● široká nabídka ojetin
–
● hlučnost motorů (1,9 dTi a zážehové osmiventily)
● jen průměrné dílenské zpracování
● tvrdé plasty uvnitř
● vysoká spotřeba paliva (zejména 2,0i 8V)
● zastaralé předkomůrkové diesely (do roku 1997)
● malé sedačky vpředu i vzadu
● potahové materiály vyvolávají pocení
Renault Scénic I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Ač kompaktní auta s vyšší celkovou stavbou karosérie existovala už předtím (příkladem budiž Mitsubishi Space Runner), teprve Mégane Scénic se svými atraktivními oblými tvary dosáhl v Evropě...
Svolávací akce Renaultu Scénic I
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info ke Scénicu I?
4.3 Test Scénic 2,0 16V (102 kW)
■ Auto, motor a sport 1/2001 (RX4)
■ Autotip 20/2000 (RX4)
■ Svět...
4.4 Test Scénic 1,9 dTi (72 kW)
■ Auto, motor a sport 3/2000
■ Autotip 24/1999
■ Svět motorů 47/1999
Diskusní téma: RENAULT SCÉNIC
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.