I. / 1986 až 1998 (facelift 1991 a 1996)

Truchlivé osudy čekají potomky zaniklých automobilek. Coby plně funkční ojetiny jsou odsouzeny k ignoraci ze strany kupujících, a to přesto, že by dokázaly svůj původní přepravní účel bez problémů plnit. Oprávněné obavy o dostupnost servisu a náhradních dílů zkrátka dělají své.

 

 + 

● individualita

● výborná prostornost

● bohatá výbava

● možnost volby ze tří karosérií včetně luxusního kupé

● pohodlná sedadla

● stylový britský design (po velké modernizaci v roce 1991)

● kultivované šestiválcové motory

● turbomotory s plynulým nástupem tahu bez turboefektu

 

 – 

● image zaniklé značky

● horší dostupnost některých náhradních dílů

● pouze neautorizovaný a špatně dostupný servis

● spotřeba starších šestiválců a turbo verzí

● aerodynamický hluk při vyšších rychlostech

● větší hlučnost čtyřválců ve vyšších otáčkách

● problematický šestiválec 2,5 vlastní konstrukce (od 1996)

● méně harmonický komfort odpružení

 

Rover 800 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Osmistovka vznikla díky spolupráci Roveru a  japonské Hondy. Veřejnost však přijala novinku velmi vlažně, protože nízký hranatý sedan nesl nepřehlédnutelné stopy asijských představ o kráse. Zpočátku se...

Svolávací akce Roveru 800

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k "osmistovce"?

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 7/2008  

Diskusní téma: ROVER 800

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek