II. / 2002 až 2013 (facelift 2007)

Příznivce individualismu a technické jedinečnosti značky Saab asi příliš nepotěší, že pod plechovým kabátem Saabu 9-3 pracuje mechanika téměř totožná s velkosériovým Opelem Vectra. Otázkou zůstává, jestli tato technická provázanost přináší prestižnímu saabu víc, než mu bere ...

 

 + 

● jízdní vlastnosti

● solidní komfort odpružení

● výkonné turbomotory

● dobrá bezpečnostní výbava

● mnoho dílů shodných s Opelem Vectra C (dobrá dostupnost)

● ergonomické uspořádání palubní desky

● pohodlná sedadla

● kvalitní rozvod ventilace v interiéru

● „rodinná“ komunita příznivců značky

 

 – 

● špatný výhled vzad (Sport Sedan)

● průměrná prostornost

● rychlé opotřebení některých materiálů v interiéru

● nevyrovnaná kvalita dílenského zpracování

● pomalý nástup topení dieselů (netýká se kusů s přídavným topným tělesem)

● minimální oficiální servisní síť

 

Saab 9-3 II. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Saab 9-3 druhé generace přišel na trh v roce 2002, nejprve jako čtyřdveřový sedan s doplňkovým označením Sport Sedan. Sportovnímu duchu obětoval značnou část své dřívější variability a praktičnosti,...

Svolávací akce Saabu 9-3 II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k 9-3 II?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Autohit 17/2003 (kabrio)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 9/2002  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 2/2010 (sedan ... s Alfa 159)   ■ Carauto 13/2008 (s 8...

4.1 Test 9-3 1,9 TiDS (110 kW)

■ Autotip 14/2006 (kombi)  

4.2 Test 9-3 2,8TR (V6 / 206 kW)

■ Auto-moto speciál 3/2009 (kombi)   ■ Autocar 28/2008   ■ Autotip...

4.3 Test 9-3 2,0t (129 kW)

■ Svět motorů 48/2002  

4.4 Test 9-3 1,9 TTiDS (132 kW)

■ Carauto 16/2008 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 25/2012  

Diskusní téma: SAAB 9-3 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek