I. / 1997 až 2002

Forester sice bývá řazen mezi vozy pro aktivní trávení volného času, ale díky poctivé a propracované mechanice se hodí i na tvrdou práci. Pokud je boxer pod jeho kapotou dopován turbem, žádné SUV mu na silnici nestačí.

 

 + 

● vynikající jízdní vlastnosti

● odolný a spolehlivě fungující pohon všech kol

● kultivovaný chod motorů

● spolehlivost

● mechanická odolnost

● redukční převodovka u slabších motorizací s manuální převodovkou

● nízký pokles ceny při následném prodeji

 

 – 

● vyšší spotřeba paliva (zejména do roku 1999)

● omezená dynamika základní dvoulitrové verze (do roku 1999)

● náchylnost turbomotorů na poškození již při menších haváriích

● vysoké ceny ojetin

● verze s automatickou převodovkou má pouze mezinápravovou spojku (nikoliv diferenciál)

 

Subaru Forester I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Všechna osobní auta značky Subaru mají stálý pohon čtyř kol, který se od toho, co nabízejí (a nabízeli) ostatní výrobci, odlišuje tím, že funguje i po mnoha letech provozu. V roce 1998 se značka nechala...

Svolávací akce Subaru Forester (SF)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Foresteru I?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ 4x4 Auto magazín 1/1999 (S-Turbo)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 1/1998 (s Honda CR-V)  

4.1 Test Forester 2,0 (92 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002  

4.2 Test Forester 2,0 S-Turbo (125 kW)

■ Autotip 16/2000   ■ Svět motorů 2/2000   ■ Autotip...

Profil ojetiny

■ Autotip 11/2009   ■ AutoOjetiny 9/2008   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: SUBARU FORESTER

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek