I. / 1994 až 2000 (facelift 1997)
Toyota RAV4 byla prvním pseudoterénním vozem na evropském trhu, až později se pro tuto kategorii vžilo označení SUV. Ač je tudíž dnes nejstarší, s její koupí toho moc nepokazíte. Jako ostatní osobní toyoty, i oblá a dlouhonohá „ravka“ je spolehlivá. Její ceny klesly na minimum a obyvatelům horských oblastí odvede ještě hodně práce.
+
● celkem solidní prostupnost terénem
● stálý pohon všech čtyř kol
● spolehlivost
● pružný a odolný motor
● skvělá manévrovatelnost (3D verze)
● většinou bohatá výbava
● dobré brzdy
● slušné jízdní vlastnosti v terénu i na silnici
–
● málo místa uvnitř (3D verze)
● malinký zavazadelník (3D)
● absence vznětového motoru
● poddimenzovaná spojka
● vysoká spotřeba paliva
● malý akumulátor
● s automatickou převodovkou omezená dynamika
● málo dostatečně kvalitních dílů z druhovýroby
● omezený rejd předních kol (5D verze)
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: U prvních modelů bylo zaznamenáno horší řazení převodových stupňů. Poměrně často se objevovaly stížnosti na nekvalitní tlumiče, ale jinak se žádné zásadní závady nevykytovaly. Špatnou zprávou pro ty, kteří chtějí ušetřit za náhradní díly, je skutečnost, že výběr neznačkových na Toyotu RAV 4 první generace patří mezi velmi omezené.
Toyota RAV4 I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Toyoty RAV4 (XA10)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k RAV4 I?
3. Srovnávací testy
Diskusní téma: TOYOTA RAV4
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.