MERCEDES-BENZ Sprinter ... I. / 1995 až 2006

 

Svolávací akce Mercedesu Sprinter I

2008-05 / Trápí ho "tavení" pístů

Květen 2008 - Tavení pístů vznětových motorů v následku příliš vysokých otáček při vysokém zatížení (jízda po dálnici) postihuje nejčastěji terénní či SUV automobily a také dodávkové vozy. Podrobně jsme se mu už věnovali u modelů Chevrolet Captiva a Opel Antara, „nemocných“ adeptů...

2007-09 / "Vylágrování" motoru 115 CDI

Září 2007 - Vinou vytahaných šroubů překladů klikového hřídele může u tohoto modelu k „vylágrování“ motoru. Motory CDI od značky Mercedes-Benz patří k té spolehlivější polovině dieselů. Nicméně zejména v užitkových vozech, kde pracují často pod plnou zátěží, se...

Dlouhodobý test Mercedesu Sprinter:

1997 / Mercedes Sprinter 212 D (90 kW) ... ujeto 9.420 km

Vlastně každých čtrnáct dní se u nás v redakci objevuje nový automobil, který podrobujeme standardnímu testu. Obvykle na každém najedeme kolem 2000 až 3000 km. Nedávno jsme se zapojili do akce, nabízející ujet vlastně ve stejném...

Hledáte další info k Sprinteru?

4.1 Test Sprinter 312 D (2,9 / 90 kW)

■ Automobil 7/1995 (valník)  

4.2 Test Sprinter 212 D (R5 / 2,9 / 90 kW)

■ Svět motorů 25/1997  

4.3 Test Sprinter 316 CDI (2,7 / 115 kW)

■ Svět motorů 32/2000 (Kombi)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 1/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: MERCEDES-BENZ SPRINTER

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek