I. / 1993 až 2002 (facelift 1997)
Přitažlivé tvary, skvělé vznětové motory a velmi dobrá pověst výrobce – to vše se podílí na velké oblibě ojetého Peugeotu 306. Zvláště verze kombi jsou ještě dnes stále hodně drahé.
+
● skladný a přístupný zavazadelník
● nízká nakládací hrana v rovině s podlahou (kombi)
● dostatek místa pro cestující
● pohodlí
● skvělé vznětové motory
● malá ztráta hodnoty
● příjemné ovládání
● nízké nároky na pravidelnou údržbu
● zábavné jízdní vlastnosti variant XSi a S16
–
● vyšší ceny ojetin
● nekvalitní plasty uvnitř
● choulostivý podvozek
● mnoho vozů z individuálních dovozů po těžkých haváriích
● jen průměrná kultivovanost osmiventilových zážehových motorů (do roku 2000)
● malá zpětná zrcátka
● příliš měkká sedadla (do roku 1997)
Peugeot 306 podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Atraktivní tvary tří- či pětidveřového hatchbacku, čtyřdveřového sedanu, exkluzívního kabrioletu či praktického kombi zařídil Pininfarina, dvorní designér Peugeotu. Skvělé vznětové motory měl Peugeot...
Svolávací akce Peugeotu 306
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info ke "třistašestce"?
2. První jízdní seznámení s vozem
■ Svět motorů 25/1997 (facelift)
■ Reflex 18/1997 (facelift)
■ Svět...
Diskusní téma: PEUGEOT 306
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.