II. / 1994 až 1998

Saab 900 se poprvé představil v roce 1978. Z dnešního pohledu je nejzajímavější jeho oblé provedení s trojicí či pěticí dveří, které přišlo v roce 1993. To se relativně často vyskytuje i v Česku a hezké exempláře lze sehnat do 150 tisíc Kč.

 

 + 

● tiché, výkonné a pružné turbomotory

● zajímavý design

● kvalita

● ergonomie interiéru

● výlučnost

● mechanická odolnost

● prakticky bezúdržbové podvozky

● spolehlivost

● skvělá ergonomie

● pohon rozvodů odolným řetězem

 

 – 

● slabé brzdy (do roku 1997)

● vysoká ovládací síla spojky (do roku 1997)

● interiér vyžaduje zvyk

● drahé některé náhradní díly

● hůře dostupný značkový servis

 

Saab 900 II. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Koncem roku 1998 byl vůz modernizován, do výbavy přibyly boční airbagy či aktivní opěrky hlavy, trochu se změnil design a od té doby nese také označení 9-3. V předminulém roce pak přišel zcela nový...

Svolávací akce Saabu 900 (NG)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k "devítistovce"?

4.1 Test 900 2,0 Turbo (136 kW)

■ Automobil 11/1995  

Profil ojetiny

■ Autobazar 1-2/2009   ■ Svět motorů 23/2001   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: SAAB 900 II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek