I. / 2007 až 2012 (facelift 2010)

 

 + 

● stylový, vyvážený design

● originální ztvárnění zadních partií

● kultivovaný motor T5 se zátahem od nízkých otáček

● jízdní vlastnosti

● komfort

● subjektivní i objektivní bezpečí

● snadné a logické ovládání

● nadstandardní bezpečnostní prvky

● náhradní díly mnohdy společné s Fordem Focus

● dobrý stav ojetin s malým nájezdem kilometrů

 

 – 

● konfigurace interiéru 2+2

● problémy s nastavením světel

● horší manipulace s předními pásy

● častá chybová hlášení emisí výfukových plynů

● horší komfort odpružení u verzí T5 a D5

● malá odlišnost palubní desky proti modelům S40/V50

● vysoké provozní náklady motoru T5

● příplatky za samozřejmosti

● drahá doplňková výbava

● chybějící sportovní charakter

● omezená praktická využitelnost

● vadnoucí brzdy

 

Svolávací akce Volva C30

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Volva C30:

2007-06-23 / Volvo C30 T5 (169 kW)

240 km/h / 6,7 s / 8,7 l/100 km.   Sexy objekt … Konstruktéři z Volva zase po čase dokázali, že bezpečná síla nemusí působit těžkopádně. Volvo C30 je sice „jen“ zkrácený, notoricky známý typ S40, ovšem nádherné pozadí z něj dělá velice...

Hledáte další info k C30?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Autohit 25/2004 (koncept 3CC)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 20/2008 (s Audi TT, Mercedes CLC, Opel Astra a VW Scirocco)   ■ Autocar...

4.1 Test C30 T5 (2,5 / 169 kW)

■ Autohit 7/2007   ■ Auto-moto speciál 7-8/2007  

4.2 Test C30 1,6d (80 kW)

■ Autohit 9/2010   ■ Autocar 37/2008  

4.3 Test C30 2,0d (100 kW)

■ Autohit 17/2010  

4.4 Test C30 D5 (2,4 / 132 kW)

■ Autocar 28/2008   ■ Autotip 8/2008  

Profil ojetiny

■ Autotip 7/2016   ■ Svět motorů 26/2013  

Diskusní téma: VOLVO C30

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek