II. / 2008 až 2013
+
● suverénní jízdní vlastnosti spojené s velmi dobrým komfortem odpružení
● citlivé ovládání
● mechanická vytříbenost
● kvalitní odhlučnění a zpracování interiéru
● velký zavazadlový prostor
–
● pružnost benzínového motoru
● spotřeba při svižnější jízdě
Svolávací akce Mazdy6 (GH)
2014-04-11 / Ohrožují ji pavouci
11. 4. 2014 – Důvody svolávacích akcí automobilek jsou různé ... Před lety chutnaly kabely některých vozů kunám, tentokrát motorové prostředí ohrožují pavouci. Konkrétně pavouk zápřednice, který ve velkém tká své sítě v odvzdušňovací hadici palivové nádrže aktuálního modelu Mazda6. Sítě...
Náš test Mazdy6 II:
2011-01-30 / Mazda6 2,0 DISI (114 kW)
215 km/h / 10,3 s / 6,9 l/100 km.
Království za turbo ...
Japonští ani korejští výrobci se zmenšováním a přeplňováním zážehových motorů v nižší a střední třídě nepospíchají. Mazda se zatím omezila na přímé vstřikování, které...
Dlouhodobý test Mazdy6 II:
2008 / Mazda6 2,0 MZR (108 kW) ... ujeto 10.000 km
Na rozdíl od slavné Goldoniho divadelní hry neprovázely soužití testovačů s Mazdou6 situační zmatky a záměny. Přesto je příměr na místě, protože šestka si získala nejvíce sympatií ve dvou různých...
Hledáte další info k Mazdě6 II?
2. První jízdní seznámení s vozem
■ Autotip 24/2008 (2,2 MZR-CD)
■ Auto-moto speciál 3/2008
■ Autotip...
3. Srovnávací testy
■ Svět motorů 35/2008 (s Honda Accord a Toyota Avensis)
■ Carauto 16/2008 (s Ford...
4.4 Test Mazda6 2,5 MZR (125 kW)
■ Carauto 14/2008 (liftback)
■ Autohit 12/2008 (liftback)
■ Autotip...
4.5 Test Mazda6 2,0 MZR (108 kW)
■ Auto-moto speciál 1-2/2009
■ Auto-moto speciál 6/2008 (kombi)
■ Autotip...
Diskusní téma: MAZDA6 II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.