I. / 1994 až 2002 (facelift 1999)
Chvíli trvalo, než konkurence zareagovala na skvělý tah Renaultu, který je na evropském kontinentu považován za průkopníka třídy MPV. A jakoby tomuto typu stále nechtěla moc věřit, raději se spojila a začala vyrábět jedno auto pod několika názvy. Taková geneze platí i pro evasion francouzské značky Citroën.
+
● skvělá vnitřní prostornost
● variabilita interiéru
● komfortní odpružení
● překvapivé jízdní vlastnosti
● kultivované turbodiesely
● prostorově úsporné zadní posuvné dveře
● zcela rovná podlaha
–
● jen průměrná odolnost mechanických komponentů
● hranatý design již zastaral
● nepříliš přesné řazení
● výraznější reakce na boční vítr
● se zážehovými motory vyšší spotřeba paliva
● absence tichého zážehového šestiválce
● nekultivovaný chod zážehových čtyřválců
● nedbalé dílenské zpracování (do roku 1999)
Citroën Evasion podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Evasion je jedním modelem z takzvaného projektu „eurovan“, na němž své síly spojily koncerny PSA Peugeot Citroën a Fiat Auto. Výsledkem jsou technicky identické vozy Fiat Ulysse, Lancia Zeta, Peugeot 806 a zmíněný citroen, jež se od sebe liší jen maskou chladiče. Obecně jde o typ automobilu,...
Svolávací akce Citroënu Evasion
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Evasionu?
Diskusní téma: CITROËN EVASION
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.