I. / 1994 až 2002 (facelift 1999)

Chvíli trvalo, než konkurence zareagovala na skvělý tah Renaultu, který je na evropském kontinentu považován za průkopníka třídy MPV. A jakoby tomuto typu stále nechtěla moc věřit, raději se spojila a začala vyrábět jedno auto pod několika názvy. Taková geneze platí i pro evasion francouzské značky Citroën.

 

 + 

● skvělá vnitřní prostornost

● variabilita interiéru

● komfortní odpružení

● překvapivé jízdní vlastnosti

● kultivované turbodiesely

● prostorově úsporné zadní posuvné dveře

● zcela rovná podlaha

 

 – 

● jen průměrná odolnost mechanických komponentů

● hranatý design již zastaral

● nepříliš přesné řazení

● výraznější reakce na boční vítr

● se zážehovými motory vyšší spotřeba paliva

● absence tichého zážehového šestiválce

● nekultivovaný chod zážehových čtyřválců

● nedbalé dílenské zpracování (do roku 1999)

 

Citroën Evasion podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Evasion je jedním modelem z takzvaného projektu „eurovan“, na němž své síly spojily koncerny PSA Peugeot Citroën a Fiat Auto. Výsledkem jsou technicky identické vozy Fiat Ulysse, Lancia Zeta, Peugeot 806 a zmíněný citroen, jež se od sebe liší jen maskou chladiče. Obecně jde o typ automobilu,...

Svolávací akce Citroënu Evasion

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Evasionu?

4.1 Test Evasion 2,0 Turbo (108 kW)

■ Svět motorů 42/1995  

Profil ojetiny

■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: CITROËN EVASION

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek