I. / 2000 až 2006 (facelift 2003)
Málokdy se něco napoprvé podaří tak, jak se značce BMW povedlo její první SUV označené X5. V podání mnichovského výrobce je to spíše manažerská limuzína, jež se však nebojí výletu do hor a poskytuje řidiči značný „nadhled“.
+
● vysoká kvalita zpracování
● tichost a komfort, robustnost a bezpečnost
● vynikající jízdní vlastnosti na silnici
● překvapivé brzdy
● nízký pokles hodnoty
● skvělá trakce
● vynikající vznětový motor (zejména od roku 2003)
● šestistupňová automatická převodovka (od roku 2003)
● velká palivová nádrž
–
● vysoká hmotnost
● vysoká spotřeba paliva (zážehové motory)
● téměř žádná zkřížitelnost náprav
● ABS není naladěné pro jízdu v terénu
● vysoké ceny ojetin
● drahé některé náhradní díly
● malý akumulátor a špatný přístup k němu
● malý zavazadlový prostor
Co radí náš konzultant?
JAN KUPEC: U BMW X5 se často objevuje opotřebená spojka a vadná turba ... to ale bylo převážně do roku 2001. Verze s třílitrovým dieselovým motorem mají při vyšších rychlostech větší spotřebu oleje. Další problémy jsou v podobě vadného ventilátoru chlazení a vybitého akumulátoru, který nemá dostatečnou kapacitu. Navíc je k němu velmi špatný přístup, protože je umístěn pod rezervou v zavazadlovém prostoru vozidla.
BMW X5 (E53) podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
Svolávací akce BMW X5 (E53)
2007-10 / Někdy nebrzdí
Hledáte další info k X5 E53?
Diskusní téma: BMW X5
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.